Naslovnica Svet & EU Evropska finančna pomoč za izgubljena delovna mesta

Evropska finančna pomoč za izgubljena delovna mesta

Avtor: Spletno Uredništvo
V Evropskem parlamentu sem med plenarnim zasedanjem izglasovali tudi pomoč za 3.700 odpuščenih delavcev v 4 državah. V prvih treh primerih gre za ljudi, ki so izgubili službo pri letalskih prevoznikih, v četrtem pa za delavce v kovinski industriji. Zanje, oz. za iskanje zaposlitve bo skupno na voljo 11,6 milijona evrov, kar v povprečju na osebo znese približno 3135 evrov pomoči.
Evropska finančna pomoč za izgubljena delovna mesta

Parlamentarci so podprli ponovno vključitev odpuščenih delavcev na trg dela  (foto: fraport-slovenija.si)

V Evropskem parlamentu so med plenarnim zasedanjem, ki pravkar poteka, z glasovanjem potrdili finančno pomoč za 3.700 odpuščenih delavcev iz štirih držav EU. To finančno podporo bodo načrpali iz Evropskega sklada za prilagoditev globalizaciji (ESPG). Namen tokratne pomoči je ta, da bi odpuščenim delavcem pomagali najti novo službo prek dodatnega  izobraževanja, oziroma prek ustanovitve lastnega podjetja.

»1201 nekdanji delavec KLM na Nizozemskem in 500 nekdanjih delavcev Finnaira na Finskem, ki so izgubili službo zaradi vpliva krize COVID-19 na potniški zračni promet, bo skupaj prejel 6,8 milijona  evrov. V drugem primeru pomoči ESPG, povezanem s COVID-19, bo 468 nekdanjih delavcev letalskega prevoznika Swissport Belgium prejelo 3,7 milijona EUR pomoči za iskanje zaposlitve,« so zapisali v sporočilu za javnost Parlamenta EU.

Po podatkih Komisije EU so se lani zaradi pandemije koronavirusa prihodki Finnaira zmanjšali za 73,2%, prihodki KLM pa za 53,8%. Še slabše se je po izbruhu zdravstvene krize zgodilo podjetju Swissport Belgija, ki je le tri mesece po ustavitvi dejavnosti na bruseljskem letališču razglasil bankrot, 468 delavcev pa je tedaj izgubilo službo. Zadnji primer pa je malce drugačen, a le glede oblike prometa, s katerem se ukvarja podjetje.

Nemška družba GMH Guss in njene podružnice se namreč ne ukvarjajo z letalsko, ampak  z avtomobilsko in z ladjedelniško industrijo. Tu je 500 delavcev je ostalo brez služb, ker so nekatere največje stranke svoje proizvodne sisteme preselile v vzhodno Evropo in Aziji (kjer je delovna sila cenejša, varnostne zahteve za zaposlene in za pokolje pa so nižje od standardov v EU). Zanje bodo našli 1,1 milijona evrov pomoči.

 

Povezani Članki

E-Novice

Prijavi se na pregled dogodkov in bodi na tekočem.